چرا گیمینگ یار؟ - گیمینگ یار
پشتیبانی آنلاین

✅قیمت کلیه محصولات بروز میباشد.

چرا گیمینگ یار؟

ما در گیمینگ‌یار با هدف آسان کردن خرید و یاری رساندن به گیمرها ، ارزش‌هایی را ایجاد کرده‌ایم که در این صفحه به آنها اشاره کرده‌ایم.

مطالعه این صفحه به شما کمک میکند دلیل خود را برای خرید و استفاده از خدمات گیمینگ یار پیدا کنید.

  • ما چگونه خرید شمارا از فروشگاه اینترنتی گیمینگ یار آسان تر کرده‌ایم؟
  • چگونه میتوانیم به عنوان یک فروشگاه اینترنتی قابل اعتماد باشیم؟
  • آیا اصالت و کیفیت کالاهای موجود در گیمینگ یار تضمین شده است؟
  • چگونه دغدغه های قبل از خرید شمارا شناسایی و به آنها پاسخ داده‌ایم؟
  • ما چطور میتوانیم بعد از خرید مشتری قابل دسترس و معتمد باشیم؟
  • آیا برای انجام خدمات اسمبل کامپیوتر ، خدمات سخت افزاری و نرم افزاری ، از افراد قابل اطمینان و متخصص استفاده میکنیم؟

صرفه جویی در زمان

با ساده کردن فرآیندها و عدم نیاز به حضور مشتری در فروشگاه تمامی فرآیندهای انتخاب محصول ، خرید محصول ، پرداخت و تحویل محصول را میتوانیم بدون نیاز به حضور مشتری انجام دهیم. تمامی فرآیندها از طریق وبسایت ، شبکه های اجتماعی ، مکالمه‌های متنی و تلفنی قابل انجام شدن است. مشاوره های قبل و بعد از خرید ، انجام خدمات نرم افزاری و سخت افزاری بدون نیاز به حضور مشتری قابل انجام شدن است.

ارسال رایگان تمامی محصولات

امروزه نگرانی بسیاری از افراد برای خرید محصولات سنگین وزن همانند کیس‌های کامپیوتر ، هزینه قابل توجه مربوط به ارسال آن میباشد. ما در گیمینگ یار این امکان را فراهم کرده‌ایم که تمامی اقلام موجود در فروشگاه را از طریق “پست ایران” به صورت رایگان درب منزل مشتریان ارسال نمائیم.

گیمینگ یار دارای مجوزهای معتبر دولتی و درگاه پرداخت بانکی متصل به سازمان امور مالیاتی کشور است

image 9
سازمان امور مالیاتی کشور
image 8
درگاه پرداخت آیدی پی
image 6
نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال
image 4
نماد تجارت الکترونیکی

جهت مشاهده صحت هرکدام از مجوزها میتوانید در بخش پایین سایت (فوتر) بر روی آنها کلیک کرده و به صفحه رسمی هریک از نمادها منقل شده.

ضمانت اصالت و سلامت کالاها

تمامی محصولات موجود در گیمینگ‌یار از تامین کنندگان و گارانتی‌های شرکتی معتبر در انبار گیمینگ یار و فروشندگان همکار تامین میشود. همچنان در گیمینگ یار محصولاتی عرضه میشود که برندهای معتبر جهانی و اصلی هستند. چنانچه محصولی نسخه کپی یا هایکپی آن باشد در صفحه محصول ذکر خواهد شد.

درک عمیق‌ترین نیازهای شما

انواع بازی‌ها ، پلتفرم‌های آنلاین دانلود بازی ، سخت افزارهای مختلف پایین‌رده ، میان‌رده ، بالا‌رده و تجهیزات جانبی را در بازی‌های آنلاین و آفلاین مورد بررسی و تست قرار داده‌ایم . ما هم همانند شما گیمر هستیم و با نیازها و دغدغه‌های گیمرها سالیان سال دست و پنجه نرم کرده‌ایم. اکنون در گیمینگ یار دغدغه‌های حساس افراد گیمر را از جوانب مختلف اقتصادی ، اعتماد به فروشگاه‌های آنلاین ، محصولات معتبر و تضمین شده ، وجود افراد متخصص در حوزه گیم برای راهنمایی و پشتیبانی سوالات فنی قبل و بعد از خرید شمارا بر طرف کرده‌ایم .

دسترسی آسان و لحظه‌ای

برای درخواست مشاوره یا پشتیبانی از طریق تماس تلفنی ، پیام های متنی در شبکه‌های مجازی داخلی و خارجی در دسترس شما هستیم. برای خرید ، مشاوره ، پشتیبانی و راهنمایی ، افراد متخصص در گیمینگ یار آماده پاسخگویی به شما هستند.

افراد حرفه‌ای و دارای تجربه کاری واقعی

تمامی خدمات تخصصی از قبیل اسمبل کامپیوتر ، خدمات گرافیکی مختص گیمرها و استریمرها و تولید محصولات ، توسط افراد حرفه‌ای دارای تجربه‌ کاری و سواد مختص به آن حوزه انجام میشود. برای مثال در اسمبل کامپیوترها بهترین و سازگارترین کانفیگ را نسبت به بودجه موردنظر شما پیشنهاد میدهیم و فرآیند اسمبل را شروع میکنیم.