بازی Cursed Mine اولین مادپک ایرانی برای بازی ماینکرفت! - گیمینگ یار
پشتیبانی آنلاین

✅قیمت کلیه محصولات بروز میباشد.

بازی Cursed Mine

بازی Cursed Mine اولین مادپک ایرانی برای بازی ماینکرفت!

بازی CursedMine اولین مپ داستانی ترسناک ایرانی میباشد که اخیرا در بین استریمرها ، یوتیوبرها و گیمرهای ایرانی بسیار محبوب شده و به خاطر تلفیق بازی ماینکرفت با یک بازی داستانی کامل که الهامی از بازی های EldenRing ، Dark Souls ، Minecraft ، ResidentEvil است ، به شدت سر و صدا به پا کرده!

طی مصاحبه ای که با سازنده این گیم ، آقای امیرحسین کریمی ملقب به AmirGraper داشتیم اجازه انتشار این مقاله را در وبسایت گیمینگ یار بدست آوردیم ، و در ادامه لینک دانلود بازی به همراه تریلر رسمی بازی و تصاویری جذاب از محیط بازی CursedMine را برایتان قرار داده ایم.

منو بازی CursedMine
تصویری از منو بازی CursedMine که کاملا شخصی سازه شده است برای بازی CursedMine

بازی در قالب یک ورژن منحصرفرد از بازی ماینکرفت بر روی ویندوز یا کامپیوتر منتشر شده است و از طریق تی لانچر قابل نصب و اجرا است . شاید براتون جالب باشه که وقتی این ورژن را در تی لانچر ماینکرفت اجرا میکنید با یک منو متفاوت نسبت به منو پیشفرض ماینکرفت روبرو خواهید شد ، همه عناصر و المان دقیقا همان ماینکرفت است ولی جای دکمه ها و ظاهر منو به طور کلی تغییر کرده و مخصوص بازی CursedMine شخصی سازه شده است!

تریلر رسمی بازی CursedMine (مپ داستانی ماینکرفت)

تریلر رسمی بازی CursedMine در یوتیوب سازنده بازی AmirGraper (نیاز به تحریم شکن)

داستان بازی CursedMine عمیق تر از یک بازی پیکسلی است!

همانطور که در تریلر بازی اشاره شد ماجرا مربوط به یک معدن اسرار آمیز است که طی سالیان دراز مردمان روستاهای اطرافش با نزدیک شدن به این معدن مفقود و دیگر هرگز پیدا نشدن ، در واقع این معدن انرژی بسیار زیادی را از خود ساطع میکند و هر جاندار زنده ای در اطرافش را به سمت خود جذب میکند و جزوی از خودش میکند!

بازی معدن نفرین شده

دانلود ماینکرفت نسخه نفرین شده

در این بازی، عناصر مرتبط با معدن نظیر ارابه، گاری، ذغال سنگ و ریل‌ها را تنها به ندرت مشاهده خواهید کرد، زیرا محور اصلی داستان بر معدن متمرکز نیست. در حقیقت، این معدن تنها درگاه ورودی به شهری باستانی و زیرزمینی است. با ورود به این شهر، شما با موجودات رازآلود و سازه‌هایی که برانگیزاننده‌ی پرسش‌های فراوانی هستند، روبرو خواهید شد.

دانلود بازی ماینکرفت

در این بازی، ما نقش یک کارآگاه پلیس را ایفا می‌کنیم که همانند روال همیشگی به اداره پلیس می‌رویم و پشت میز خود می‌نشینیم. اما امروز، پرونده‌ای نامتعارف و مضحک بر روی میزمان قرار دارد؛ پرونده‌ای مربوط به معدنی که ساکنان روستا گزارش داده‌اند ده‌ها نفر از اهالی‌شان مفقود شده‌اند. برای ما و همکارانمان در پلیس، این موضوع بسیار عجیب است – چرا یک معدن کهنه باید دلیل ناپدید شدن اهالی روستا باشد؟ احتمالاً کار گرگ‌ها و خرس‌های جنگل است یا شاید یک مار آن‌ها را نیش زده و موجب مرگ‌شان شده است.

دانلود بازی cursedmine

گیم پلی بازی Cursed Mine

بازی “معدن نفرین‌شده” که بر پایه‌ی بازی Minecraft توسعه یافته، در ابتدا دارای گیم‌پلی‌ای است که به طور دقیقی مشابه با ماینکرفت می‌باشد ، اما هرچه به جلوتر خواهید رفت بیشتر غرق در این بازی خواهید شد که کاملا حس متفاوتی از ماینکرفت را به شما خواهد داد ، گویا یک بازی اکشن و ترسناک فقط در ظاهر ماینکرفتی است.

تفاوت مادپک Cursed Mine با MineCraft

با این حال، تفاوت عمده‌ای که در این بازی جدید مشاهده می‌شود، شامل انواع مختلف اسلحه‌ها با فیزیک پیچیده و دقیق، از جمله شبیه‌سازی ریکویل اسلحه‌ها، می‌باشد. همچنین، بازیکنان به اشیاء باستانی و طلسم‌های متنوعی دسترسی خواهند داشت. مراحل بازی و مکانیزم‌های NPC شامل پازل‌های بسیار دشوار و مراحل فرعی فراوانی هستند که از بازی Elden Ring الهام گرفته‌اند. بازی کردن “معدن نفرین‌شده” ممکن است خاطرات بازی‌های Elden Ring و Resident Evil را برای بازیکنان زنده کند.

برنامه نویسی ماینکرافت

توسعه دهنده این مادپک با ترکیب ده ها ماد ، برنامه نویسی مجدد بخش های از خود بازی و توسعه بخش هایی جدید در ماینکرفت کاملا بازی متفاوتی را خلق کرده است که در تصویر بالا فقط بخش کوچکی از CommandBlock هارا (جعبه های برنامه نویسی) مشاهده میکنید.

مپ ماینکرفت CursedMine

در بازی Cursed Mine با مکانیزم جمع کردن سکه و آیتم امکان خرید ده ها اسلحه گوناگون و امکانات افزودنی به اسلحه ها مانند لیزر ، دوربین و… وجود دارد که میتوان قدرت اسلحه را ارتفا داد.

اسلحه در ماینکرفت

بازی ماینکرفت به دلیل داشتن یک محیط جهان باز و امکان دسترسی به منابع بازی، فرصت‌های گسترده‌ای را برای توسعه‌دهندگانی که به ماینکرفت علاقه‌مند هستند، فراهم می‌آورد. این بازی به خاطر دارا بودن قابلیت‌های فراوان، انتخابی مناسب برای آقای امیر کریمی، بازی‌ساز جوان ما، بوده است. ایشان به عنوان اولین تجربه‌ی خود در زمینه‌ی بازی‌سازی، بازی جذاب و خلاقانه‌ای را بر پایه‌ی ماینکرفت خلق کرده‌اند که در آن، محدودیت‌های موجود در ماینکرفت به مزایایی تبدیل شده‌اند.

ماینکرفت داستانی

در طول گیم‌پلی، با بیش از 7 زیست‌بوم متفاوت یا به عبارتی 7 فاز متمایز روبرو خواهید شد که هر کدام دارای هیولاها، داستان‌ها، پازل‌ها و ماموریت‌های منحصر به فرد خود هستند. در برخی مواقع، شما ممکن است نیاز پیدا کنید که به فازهای قبلی بازگردید تا ماموریت‌ها را تکمیل کنید، که این امر امکان پیشرفت در فاز جدید را فراهم می‌آورد.

در طول بازی، شخصیت‌های متفاوتی را با داستان‌های ترسناک خود ملاقات خواهید کرد. این شخصیت‌ها امکان تعامل دارند و داستان حضورشان در این دنیای نفرین‌شده را بازگو می‌کنند. آن‌ها ماموریت‌هایی را به شما ارائه می‌دهند که هم برای نجات خودشان و هم برای شما طراحی شده‌اند.

طی صحبتی که با امیرحسین جان داشتیم از ایشون درخواست کردیم دیدگاه ساخت پشت این بازی را برای ما توضیح بدن.

بخشی از مصاحبه با امیرحسین کریمی AmirGraper

چی شد که به فکر ساخت این بازی افتادی؟

وجود درد و رنج انسان ها رو توی خودم حس کردم و برای خودم سوال شده بود که چه چیزی باعثش شده…چیز بیشتری پیدا نمیشه از خودمون…هیچ موجود غیر از انسان در این موضوع بخیل نیست و همه ی این انرژی تاریکی که روزانه ما تزریق میکنیم منبعش بیرونی نیست بلکه خودمونیم…آدمی که به خودشم دروغ میگه انتظار ازش نمیره به دیگری دروغ نگه…این باعث شد سعی کنم افکاری که در ذهنم داشتم رو در حد توانم درقالب یک گیم ارائه بدم.

چه انگیزه بیرونی یا داخلی شمارو یکسال استوار نگه داشت تا این گیم داستانی رو کامل کنی و آماده انتشار کنی؟

من به اعتقاد خودم پایبند بودم و هر چقدر که جلوتر میرفتم اعتقادم بیشتر میشد نسبت به این موضوع…اول بازی سوالم رو با چرا و چه کسی شروع کردم و آخر بازی با جوابی منطقی تمومش کردم و این موضوع که شاید افراد دیگری هم دوست داشته باشن بدونن این موضوع رو و بتونن حداقل درد و رنج خودشون رو نادیده بگیرن و حداقل با دید روشن از این دنیا لذت ببرن باعث میشد امیدوار باشم.

سخن پایانی اینه که سعی کنیم حداقل به عنوان یک انسان خردمند چند بعدی فکر کنیم و همیشه دیدمون رو به خودمون منتهی نکنیم..‌.با این که نمیتونیم کامل باشیم ولی میتونیم بهتر باشیم.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی CursedMine

  • سیستم عامل (OS): ویندوز 10 64 بیتی
  • پردازنده (CPU): Intel Core i5-9400 یا معادل AMD
  • 8 گیگابایت رم
  • کارت گرافیک (GPU): NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti یا AMD Radeon RX 570 با 4 گیگابایت VRAM
  • فضای ذخیره سازی: 5 گیگابایت فضای دیسک رایگان

سیستم پیشنهادی مورد نیاز بازی CursedMine

  • سیستم عامل (OS): ویندوز 10 64 بیتی
  • پردازنده (CPU): Intel Core i5-9400 یا معادل AMD
  • 16 گیگابایت رم
  • کارت گرافیک (GPU): NVIDIA GeForce RTX 2070 Super یا AMD Radeon RX 5700 XT با 8 گیگابایت VRAM
  • فضای ذخیره سازی: 5 گیگابایت فضای SSD رایگان

دانلود بازی CursedMine معدن نفرین شده برای ویندوز

حجم بازی 1.5 گیگابایت

آموزش نصب بازی Cursed Mine

دستورالعمل نصب و راه اندازی:

  • ابتدا فایل را از لینک ارائه شده دانلود کرده و اکسترکت کنید.
  • سپس فایل Cursed Mine Installer.exe را باز کنید تا مراحل نصب شروع شود.
  • پس از اتمام نصب شورتکات مربوط به Cursed Mine درون دسکتاپ ایجاد میشود و از این طریق میتوانید بازی را اجرا کنید.

بازی CursedMine به خاطر ادغام با ده ها ماد ، شیدر و تکسچر کمی سنگین است و ممکن است لودینگ بازی 1 تا 5 دقیقه طول بکشد.

دیدگاهتان را بنویسید